The Sky is full of dreams...

I learned to fly between mine...

zaterdag 17 juli 2010

Flight 25... (Orbiting EHAM Tower...)

Een Poosje geleden had ik het er met Marcel over om een keer te proberen de Schiphol-CTR te kruisen, althans te proberen. Vandaag stond deze op de planning. En... Het is gelukt...



Van Flight 25... Orbiting EHAM Tower

Met dank aan de verkeerleiding van Schphol mochten we de Controlzone kruisen op een hoogte van 1500 ft...

Normaal ben ik wat uitgebreider in mijn verslagen van alle vluchten. Marcel heeft echter al een mooi verslag gemaakt. Kortheidshalve verwijs ik jullie naar dat verslag inclusief een leuk filmpje... Hier de link naar het verslag. (thnx Marz)

Wel heb ik ook de foto's online gezet en hier de track in Google Earth...

Het was een geweldige vlucht en het is heel bijzonder om Schiphol vanuit deze hoek eens te bekijken... Nogmaals pluim voor de verkeersleiding!!!!

Geen opmerkingen: