The Sky is full of dreams...

I learned to fly between mine...

zondag 2 december 2007

Helaas... (part 2)

Het weer liet vandaag veel te wensen over. Vanmorgen werd ik weer gebeld met de mededeling dat de lessen vandaag waren afgelast. Toch weer een teleurstelling, hoewel het natuurlijk ook niet anders kon. Ook calvin had zich er op verheugd, gisteren zei hij nog dat ik het weerbericht niet moest geloven. Het zou wel goed komen....

Maar goed... Gewoon weer de afspraak verplaatst naar zondag 9 december. Same time, same place... different weather??? IK GEEF NIET OP!!! :-)

Greetz,

2 opmerkingen:

Rembrand zei

Tsja, dat schiet nog niet op. En dan kom ik binnenkort weer met een blog over afgelopen zaterdag toen het strakblauwe lucht was (wel veel wind). Ik had wel mazzel, want vrijdag vielen de lessen uit en zondag ook weer...

Het zal vast een keer gaan gebeuren, je begint niet in het makkelijkste seizoen zeg maar.

Skycaptain Marz zei

Ik hoop met je mee!